DUK
DUK
1. Ar vaikams būtinos sauskelnės, pritaikytos dėvėti vandenyje? Taip, vaikams nuo 0 iki 2 metų imtinai sauskelnės/spec. kelnaitės baseinuose yra būtinos. Sulaukusiems 3 metų jau nebūtinos, bet prašome tėvelių atsižvelgti į savo vaikučių poreikius individualiai.
2. Ką reikia atsinešti į vandens parką? Būtina turėti maudymosi kostiumėlį, šlepetes (pritaikytas dėvėti šlapiose erdvėse) ir rankšluostį. Jeigu pamiršite, maudymosi reikmenis galėsite įsigyti nuomos punkte, o rankšluostį arba chalatą išsinuomoti.
3. Nuo kelių iki kelių dirbate? Paprastai darbo dienomis dirbame nuo 12 iki 22 val., savaitgaliais nuo 10 iki 22 arba 23 val., konkretų mūsų darbo laiką galite rasti čia
4. Ar pas jus daug lankytojų šiuo metu, ar reikia laukti eilėje? Darbo dienomis sulaukiame mažiau lankytojų, savaitgaliais daugiau, konkrečiai koks bus užimtumas Jūsų atvykimo dieną pasakyti negalime, nes išankstinė registracija nėra vykdoma.
5. Kiek kainuoja apsilankymas pas Jus? Turime beveik 50 rūšių vandens parko kainų, todėl atsakymas dėl kainos priklauso nuo Jūsų pasirinkimų:
a) ar atvykstate darbo dieną, ar savaitgalio dieną;
b) esate suaugęs (18+), vaikas (0-2) ar (3-6) , moksleivis (7-17) , senjoras (60+);
c) kokios trukmės bilietą renkatės: 2 val., 3 val., 4 val. ar visos dienos;
d) jeigu esate suaugęs (18+) arba senjoras (60+), pageidaujate lankytis tik vandens pramogų erdvėje ar ir pirčių erdvėje.
Tik žinodami Jūsų atsakymus galime pateikti Jums konkrečią apsilankymo kainą. Mūsų visos kainos pateikiamos čia
6. Kur kreiptis, jeigu vandens parke palikau/pamečiau asmeninį daiktą? Jums reikėtų paskambinti telefonu į kasų skyrių 8 313 52338. Jeigu daiktą rado mūsų darbuotojai arba kiti svečiai ir jį atidavė mums, mes turėsime jį ir Jums galėsime atiduoti/išsiųsti.
7. Kaip iš požeminės aikštelės patekti pas jus? Iš požeminės aikštelės pakilti į viršų yra laiptai. Jeigu turite lagaminų, vaikišką vežimėlį, esate neįgaliojo vežimėlyje, galima pakilti keltuvu (keltuvas yra jautrus oro sąlygoms, jis gali ir neveikti). Jeigu keltuvas neveikia, rekomenduojame:
- neįgaliesiems skambinti tel. +370 614 56645, +370 620 51503 ir su mūsų darbuotojų pagalba būsite palydėti per tarnybines duris į vandens parką tiesiai iš požeminės aikštelės;
- tėvams su vežimėliais palikti vežimėlius automobilyje, nes į patį vandens parką (ten, kur šlapia) su vežimėliu važiuoti negalima, jis paliekamas prie kasų. Vaikučius galite atsinešti nešyklėse arba ant rankų. Jeigu vežimėlis Jums būtinas, su juo galima išvažiuoti iš požeminės, pasukti link lynų keltuvo ir tuomet jau Vilniaus alėja atvažiuoti per pagrindinį mūsų įėjimą.
8. Kaip neįgaliajam vežimėlyje patekti į vandens parko pastatą, kur pasistatyti automobilį? Prieš lynų keltuvą, Maironio gatvėje yra įrengta automobilių stovėjimo aikštelė neįgaliesiems. Joje galite pasistatyti automobilį ir Vilniaus alėja atvažiuoti pas mus. Jeigu norite atvažiuoti arčiau, galima privažiuoti iki pat mūsų įėjimo su automobiliu su įjungta avarine signalizacija, išleisti neįgalų keleivį, bet būtina išvažiuoti - stovėti prie pagrindinio įėjimo griežtai draudžiama. Dar viena galimybė - iš T. Kosciuškos gatvės (šalia "Reginos" viešbučio, iš dešinės pusės) įvažiuoti į automobilių stovėjimo aikštelę ir joje pasistatyti automobilį. Iš aikštelės asfaltu pateksite į Vilniaus alėją ir ja į vandens parką.
1. Ar įskaičiuotos vandens parko paslaugos?
-Vandens parko paslaugos įskaičiuotos tik pasirinkus šiuos pasiūlymus:
1. Ypatingas AQUA pasiūlymas su gydymo programa
2. Ypatingas viešbučio FLORES pasiūlymas
3. AQUA apartamentų centro pasiūlymas
-Į šiuos pasiūlymus vandens parko paslaugos neįskaičiuotos:
1. Nakvynė AQUA
2. Nakvynė FLORES
3. Nakvynė AQUA apartamentų centre
2. Ar galima vienviečiame kambaryje gyventi dviems? Taip, vienviečiame kambaryje gali gyventi du asmenys, priklausomai nuo pasiūlymo, visos paslaugos bus įskaičiuotos dviems asmenims.
3. Ar vienviečiame kambaryje yra galimybė atskirti lovas? Ne, vienviečiuose kambariuose yra viena dvigulė lova, jos atskirti galimybės nėra.
4. Užsakiau dvivietį plius kambarį, ar jame yra galimybė pastatyti papildomą lovą? Dalyje kambarių tokia galimybė yra, tačiau dėl papildomos lovos reikia teirautis prieš užsakant kambarį.Pasiteirauti galima el. paštu – hotel@akvapark.lt arba tel. +370 697 08111.
5. Ar priimate į viešbutį su gyvūnais? Atsiprašome, tačiau šiuo metu su gyvūnais į viešbutį nepriimame.
6. Ar galima rezervavus dvivietį kambarį atvykti trims, jeigu trečiam asmeniui papildoma lova nereikalinga? Dviviečiame kambaryje gali gyventi tik du asmenys, trijų žmonių dviviečiame kambaryje negyvendiname. Išimtis taikoma vaikams iki 2 metų imtinai. Tokiu atveju, kai planuojate atvykti su papildomais asmenims, visuomet reikia susisiekti su viešbučio administracija el. paštu - hotel@akvapark.lt arba tel. +370 697 08111, ieškosime Jums tinkamo sprendimo būdo.
7. Kokios yra rezervacijos atšaukimo sąlygos? Avansas grąžinamas, jei rezervacija atšaukiama likus ne mažiau kaip 7 dienoms iki atvykimo datos. Atšaukus rezervaciją likus mažiau kaip 7 dienoms iki atvykimo datos, sumokėtas avansas negrąžinamas. Apmokėta rezervacija gali būti perkelta vieną kartą, jeigu apie perkėlimą informuojama ne vėliau kaip 2 dienos iki atvykimo datos. Perkėlus rezervacijos datą, avansas negrąžinamas.
8. Prieš pasirenkant ypatingą viešbučio AQUA pasiūlymą, rašo, kad apgyvendinimo kaina asmeniu yra 50 €, tačiau tokios kainos sistemoje rasti nepavyksta. Kodėl? Įėjus į rezervacijos sistemą, puslapio viršuje, reikėtų pakoreguoti asmenų skaičių į 1, tuomet matysite, kad vienviečio kambario kaina vienam asmeniui VII – IV būtų 50 €, o V – VI ir šventiniu laikotarpiu 69 €.
9. Ar yra galimybė patekti į vandens parką – tiesiai iš kambario, neišeinant į lauką? Taip, tokia galimybė yra iš abiejų viešbučių ir Aqua centro apartamentų.
10. Ar chalatai yra įskaičiuoti į kambario kainą? Chalatai suaugusiems į kainą jau yra įskaičiuoti, svečiams iki 17 metų imtinai chalato nuomos kaina 3 € visam apsistojimo laikotarpiui.
11. Ar reikia atsispausdinti rezervacijos patvirtinimą/dovanų kuponą? Rezervacijos patvirtinimo spausdinti nereikia, užtenka jį parodyti išmaniajame įrenginyje/pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Dovanų kuponus būtina pateikti atspausdintus.
12. Ar kambariuose gali girdėtis naktinio klubo muzika? Taip, kai kuriuose kambariuose gali šiek tiek girdėtis naktinio klubo muzika. Jeigu pramogauti jame neplanuojate ir norėtumėte ramesnio kambario, būtinai apie tai informuokite mus papildomų pageidavimų skiltyje rezervacijos metu.
13. Rezervacijų sistemoje booking.akvapark.lt prie pasirinktos datos rodo X/brūkšniukus, ką tai reiškia? Tai rodo, kad kambarys yra užimtas nurodytą dieną, t.y. kai X - vietų nėra, kai nurodyta kaina – kambarį galima rezervuoti. Atsilaisvinus kambariui, sistema automatiškai pakeičia kambario užimtumą iš X į kainą.
14. Ar viešbučio AQUA kambariuose DBL, DBL+ gali gyventi daugiau nei 2 asmenys? Ne, šio tipo kambariuose maksimaliai gali apsistoti tik 2 asmenys, nes juose papildomos lovos juose netelpa. Galime apgyvendinti tik tą asmenų skaičių, kuris leidžiamas kambario rezervacijoje.
15. Ar galime atvykti su kūdikiu į FLORES viešbučio apartamentus plius, liuksus ar apartamentų centro kambarius? Ne, šiuose kambariuose apgyvendinami tik suaugę asmenys, jeigu neįspėję atvyksite su kūdikiu, turėsime Jūsų rezervaciją atšaukti arba, esant galimybei, pakeisti kambario tipą.
16. Į kainą įskaičiuota automobilio stovėjimo vieta, bet požeminė aikštelė šiuo metu pilna. Kur statyti automobilį? Jeigu požeminė aikštelė pilna, važiuokite į kitą mūsų aikštelę prie nuotykių parko (važiuoti į priešingą pusę nei požeminė aikštelė, keliu po tiltu). Abiejose šiose aikštelėse viešbučių svečiams stovėjimas nemokamas.
17. Kaip iš požeminės aikštelės patekti pas jus? Iš požeminės aikštelės pakilti į viršų yra laiptai. Jeigu turite lagaminų, vaikišką vežimėlį, esate neįgaliojo vežimėlyje, galima pakilti keltuvu (keltuvas yra jautrus oro sąlygoms, jis gali ir neveikti). Jeigu keltuvas neveikia, rekomenduojame:
- neįgaliesiems skambinti tel. +370 614 56645, +370 620 51503 ir su mūsų darbuotojų pagalba būsite palydėti per tarnybines duris į vandens parką tiesiai iš požeminės aikštelės;
- tėvams su vežimėliais palikti vežimėlius automobilyje, nes į patį vandens parką (ten, kur šlapia) su vežimėliu važiuoti negalima, jis paliekamas prie kasų. Vaikučius galite atsinešti nešyklėse arba ant rankų. Jeigu vežimėlis Jums būtinas, su juo galima išvažiuoti iš požeminės, pasukti link lynų keltuvo ir tuomet jau Vilniaus alėja atvažiuoti per pagrindinį mūsų įėjimą.
18. Kaip neįgaliajam vežimėlyje patekti į pastatą, kur pasistatyti automobilį? Prieš lynų keltuvą, Maironio gatvėje yra įrengta automobilių stovėjimo aikštelė neįgaliesiems. Joje galite pasistatyti automobilį ir Vilniaus alėja atvažiuoti pas mus. Jeigu norite atvažiuoti arčiau, galima privažiuoti iki pat mūsų įėjimo su automobiliu su įjungta avarine signalizacija, išleisti neįgalų keleivį, bet būtina išvažiuoti - stovėti prie pagrindinio įėjimo griežtai draudžiama. Dar viena galimybė - iš T. Kosciuškos gatvės (šalia "Reginos" viešbučio, iš dešinės pusės) įvažiuoti į automobilių stovėjimo aikštelę ir joje pasistatyti automobilį. Iš aikštelės asfaltu pateksite į Vilniaus alėją ir ja į vandens parką.
1. Ar reikia rezervuotis procedūroms iš anksto ir ar reikia eiti pas gydytoją? Procedūras rekomenduojama rezervuotis 4-3 dienos prieš atvykstant telefonu. Jeigu pacientui reikalinga gydytojo konsultacija ar rekomendacija, procedūrų iš anksto nerezervuojame. Rezervacija atliekama po gydytojo apžiūros. Pacientams laikai pas gydytoją nerezervuojami, gydytojas dirba kasdien nuo 9 iki 16 val. (atsižvelgiant į užimtumą dirba ir ilgiau, tikslų konkrečios dienos darbo laiką sužinosite paskambinę telefonu 8 313 60508). Įsigiję dovanų kuponus iš įvairių portalų ar gavę dovanų kuponą konkrečioms paslaugoms (jeigu nėra nurodyta gydytojo konsultacija), procedūras ar kompleksus gali rezervuotis likus savaitei iki atvykimo.
2. Ar reikia rezervuotis „Sveikatos ratą“ iš anksto? Sveikatingumo kompleksui „Sveikatos ratas“ būtina laiką rezervuotis iš anksto. Jį rezervuoti galima likus savaitei iki planuojamo atvykimo telefonu 8 313 60508.
3. Ar galima rezervuoti baseiną? Baseino tik plaukiojimui neturime, baseinas skirtas mankštai ir vertikalių vonių procedūroms.
4. Ar yra baseinas vaikams? Ne, baseino vaikams neturime, jį turi Druskininkų vandens parkas.
5. Ar galima rezervuoti internetu procedūras? Ne, šiuo metu rezervacija internetu negalima.
6. Ar reikia rezervuotis pas gydytoją? Pacientams laikai pas gydytoją nerezervuojami, gydytojas dirba kasdien nuo 9 iki 16 val. (atsižvelgiant į užimtumą dirba ir ilgiau, tikslų konkrečios dienos darbo laiką sužinosite paskambinę telefonu 8 313 60508).
7. Ar reikia turėti savo rankšluostį? Nebūtinai, rankšluosčius procedūrai duodame nemokamai.
8. Ar reikia apmokėti procedūras iš anksto? Procedūras reikia apmokėti prieš į jas einant.
9. Kur įsigyti dovanų kuponą? Dovanų kuponą mūsų konkrečioms paslaugoms arba tam tikrai sumai galite įsigyti internetu booking.akvapark.lt arba mūsų registratūroje.
10. Kiek trunka vonios? 15 minučių.
11. Ar turite chalatų nuomą? Taip, turime, kaina 5 Eur/1 vnt.
12. Ar gali vaikai vieni lankytis procedūrose? Ne, procedūrose vaikai lankosi su juos lydinčių suaugusių asmenų priežiūra.
13. Ar turite vaikų kambarį? Ne, neturime.
14. Ar galima su vaikais kartu eiti į „Sveikatos ratą“? Jeigu Jūsų vaikui jau yra 16 metų, tuomet galite. Vaikams (0-15 m.) šis sveikatingumo kompleksas neparduodamas. Vaikams nuo 7 iki 16 m. gali gydytojas paskirti procedūras arba sveikatingumo kompleksą „Vaikams“.
NEPRALEISKITE NAUJIENŲ
Užsisakydami naujienlaiškį, Jūs sutinkate su asmens duomenų tvarkymu. Daugiau informacijos mūsų Privatumo politikoje.